Listopad 9, 2021

Sylwester z AKT GDAKK 2021/2022

Witajcie młodzi rycerze i drogie damy!

Zapraszamy Was wszystkich na GDAKKowego sylwestra!
W tym roku udamy się na południe Polski, żeby zwiedzić tamtejsze włości. Wcielimy się w postacie rodem z opowieści o królu Arturze, bądź też Robin Hooda. Oczywiście możecie na przykład też zostać osobami z Monthy Pythona i Świętego Graala 😉 Jak już się zapewne domyślacie, temat tegorocznego sylwestra to: „Życie na zamku”.

Nie możemy wam dać 100% pewności, że wydarzenie się odbędzie. Wszystko zależy od tego, jak będzie wyglądała sytuacja z COVID-19 i panującymi obostrzeniami. Dołożymy wszelkich starań, by wyjazd się odbył. Jednakże gdyby wyjazd został odwołany, to zwrócimy 100% wpłaconej kwoty za noclegi. Jeśli chodzi o koszt podróży pociągiem, to zwrócimy 85% od ceny biletu (PKP potrąca 15%). Nie wykluczamy również możliwości, że będzie mogło pojechać mniej osób (w takim wypadku osoby, które zapisały się jako ostatnie zostaną wykreślone z listy uczestników).

Spora garść informacji:

TERMIN WYJAZDU
27.12.2021 – 01.01.2022
Wyjazd 27.12 wieczorem, przyjazd na miejsce 28.12 rano.

ZBIÓRKA
Info pojawi się po podaniu nowego rozkładu jazdy.

MIEJSCE
Stanica Harcerska Chorągwi Krakowskiej ZHP
Kosarzyska, 33-350 Piwniczna-Zdrój
https://nowysacz.zhp.pl/stanica-harcerska-w-kosarzyskach/

WARUNKI
Stanica ma ogrzewanie i prąd oraz dwie łazienki (w środku), w każdej 2 toalety, 2 prysznice i 2 umywalki. Woda bieżąca ciepła i zimna. Kuchnia z pełnym wyposażeniem (w tym 3 lodówki, 1 zamrażarka). Pokoje wieloosobowe.

ZAPISY
Otwarcie zapisów: 16.11.2021 (wtorek), godzina 20:00.
Pierwszeństwo w zapisach mają kursanci i klubowicze, wraz z osobami towarzyszącymi*. Sympatycy i osoby niezwiązane z klubem mogą się zgłaszać, jednak będą wpisani na listę rezerwową, która będzie brana pod uwagę po 25.11.2021.
Do dnia 23.11.2021 będziemy trzymać 10 miejsc zarezerwowanych dla nowych, tegorocznych kursantów- by po I rajdzie mogli zdecydować czy chcą z nami jechać na sylwestra 🙂 Jeśli te miejsca nie zostaną wykorzystane, wg kolejności zgłoszeń dostaną się na listę kolejni klubowicze.
Warunkiem wpisania na listę uczestników będzie opłacenie imprezy w ciągu 2 dni od otrzymania informacji wyjazdowej. Nieopłacenie imprezy w terminie oznacza wykreślenie zgłoszenia.
27.11.2021 – koniec przyjmowania wszystkich zgłoszeń. Zamknięcie listy.
Nie uwzględniamy żadnych wyjątków przy zapisach i płatnościach!

*osoba towarzysząca – partner/partnerka klubowicza. W przypadku kursantów może być też kolega/koleżanka (nawet tej samej płci 🙂 ) z którym poczujesz się raźniej w jeszcze nowym towarzystwie.

LIMIT MIEJSC
40 osób.

CENY
W tym roku sylwester kosztuje 190 zł.
Uwaga! Każdy płaci za cały wyjazd i nie ma zwrotów za poszczególne dni nieobecności.

TRANSPORT
Info wkrótce. Transport pociągiem tam i z powrotem jest opcjonalny i cena za niego będzie podana osobno.
Dobra informacja. Z PKP Piwniczna-Zdrój do Stanicy Harcerskiej jest 3,9 km. Gdy już przejdziemy piechotą ten dystans będziemy mieć łatwy dostęp do pobliskich sklepów. A góry są zaledwie parę kilometrów od Stanicy! 🙂

WYŻYWIENIE
Tak jak w poprzednich latach, planujemy wspólne obiadokolacje. Dla tych co nie wiedzą: dzielimy się na 4 ekipy, wspólnie ustalacie co gotujecie i kupujecie produkty. Każda ekipa gotuje dla wszystkich którzy się zgłoszą na wspólne gotowanie, czyli dla około 40 os. Ale każdy gotuje tylko raz 😉.
Po przyjeździe na miejsce, udamy się do sklepu na zakupy. Zakupy będzie trzeba samodzielnie przenieść, ale nie będzie problemu, żeby dokupić pozostałe rzeczy w następne dni. Jeden ze sklepów jest zaledwie 1 km od Stanicy, drugi – 1,4 km 🙂
Link do zapisów na obiady pojawi się w późniejszym terminie. Koszt 10 zł/obiad, czyli 40 zł za całość- zbierać będziemy na miejscu w gotówce, także bądźcie przygotowani. Jeśli ktoś jest na specjalnej diecie, lub jest wege to niestety nie możemy zagwarantować że każdy obiad będzie Wam pasował- wszystko zależy co ustali dana ekipa- więc oczywiście nie ma przymusu brania udziału we wspólnym gotowaniu. Ale zachęcamy.
Na szczęście na miejscu będą 3 lodówki. Priorytetowe są produkty na wspólne obiady.

EKWIPUNEK
1. Duży plecak turystyczny
2. Mały plecak na codzienne wycieczki
3. Wygodne buty trekkingowe
4. Długie spodnie/ocieplacze na wędrówki
5. Spodnie wodoodporne na wędrówki
6. Ciepła bluza/polar
7. Czapka
8. Szalik
9. Rękawiczki
10. Termos
11. Kurtka
12. Kijki trekkingowe jak ktoś lubi
13. Jabłuszka do zjeżdżania
14. Stuptuty (chyba że mamy spodnie z fartuchami…)
15. Raczej grubsze skarpetki, najlepiej narciarskie
16. Śpiwór
17. Spodnie na zmianę do schroniska
18. Bielizna
19. Koszulki na wyprawy
20. Dres/pidżama do spania
21. Klapki pod prysznic i do chodzenia po chatce
22. Kosmetyczka – przybory do higieny
23. Ręcznik
24. Prywatna apteczka (np. plastry, leki)
25. Stalowy/plastikowy kubek (najlepiej gdakkowy)
26. Widelec, łyżka, nożyk lub niezbędnik
27. Latarka/czołówka koniecznie!!!
28. Portfel
29. Dokumenty: legitymacja, dowód
30. Komórka + ładowarka
31. Gitara, harmonijka, lub inny sprzęt grający oraz śpiewnik (najlepiej gdakkowy)!
32. Planszówki lub karty dla umilenia wieczorów
33. PRZEBRANIE SYLWESTROWE w temacie ,,Życie na zamku”!
Organizator nie zapewnia ubezpieczenia, każdy uczestnik bierze udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.

KONTAKT
Masz jakieś pytania? Pisz na: akkgdakki@gmail.com

Lub kontaktuj się z Orgami:
Zarząd AKT GDAKK
Organizator główny: Zygmunt Szefel, tel. 511 254 226
Współorganizatorzy:
Monika Górnowicz
Tomasz Dębski
Julia Wieczorkowska
Łukasz Sojka

 

Link do wydarzenia na fb.