Witajcie młodzi rycerze i drogie damy!
Zapraszamy Was wszystkich na GDAKKowego sylwestra!
W tym roku udamy się na południe Polski, żeby zwiedzić tamtejsze włości. Wcielimy się w postacie rodem z opowieści o królu Arturze, bądź też Robin Hooda. Oczywiście możecie na przykład też zostać osobami z Monthy Pythona i Świętego Graala
Jak już się zapewne domyślacie, temat tegorocznego sylwestra to: „Życie na zamku”.
W tym roku udamy się na południe Polski, żeby zwiedzić tamtejsze włości. Wcielimy się w postacie rodem z opowieści o królu Arturze, bądź też Robin Hooda. Oczywiście możecie na przykład też zostać osobami z Monthy Pythona i Świętego Graala

Nie możemy wam dać 100% pewności, że wydarzenie się odbędzie. Wszystko zależy od tego, jak będzie wyglądała sytuacja z COVID-19 i panującymi obostrzeniami. Dołożymy wszelkich starań, by wyjazd się odbył. Jednakże gdyby wyjazd został odwołany, to zwrócimy 100% wpłaconej kwoty za noclegi. Jeśli chodzi o koszt podróży pociągiem, to zwrócimy 85% od ceny biletu (PKP potrąca 15%). Nie wykluczamy również możliwości, że będzie mogło pojechać mniej osób (w takim wypadku osoby, które zapisały się jako ostatnie zostaną wykreślone z listy uczestników).
Spora garść informacji:
TERMIN WYJAZDU
27.12.2021 – 01.01.2022
Wyjazd 27.12 wieczorem, przyjazd na miejsce 28.12 rano.
27.12.2021 – 01.01.2022
Wyjazd 27.12 wieczorem, przyjazd na miejsce 28.12 rano.
ZBIÓRKA
Info pojawi się po podaniu nowego rozkładu jazdy.
Info pojawi się po podaniu nowego rozkładu jazdy.
MIEJSCE
Stanica Harcerska Chorągwi Krakowskiej ZHP
Kosarzyska, 33-350 Piwniczna-Zdrój
https://nowysacz.zhp.pl/stanica-harcerska-w-kosarzyskach/
Stanica Harcerska Chorągwi Krakowskiej ZHP
Kosarzyska, 33-350 Piwniczna-Zdrój
https://nowysacz.zhp.pl/stanica-harcerska-w-kosarzyskach/
WARUNKI
Stanica ma ogrzewanie i prąd oraz dwie łazienki (w środku), w każdej 2 toalety, 2 prysznice i 2 umywalki. Woda bieżąca ciepła i zimna. Kuchnia z pełnym wyposażeniem (w tym 3 lodówki, 1 zamrażarka). Pokoje wieloosobowe.
Stanica ma ogrzewanie i prąd oraz dwie łazienki (w środku), w każdej 2 toalety, 2 prysznice i 2 umywalki. Woda bieżąca ciepła i zimna. Kuchnia z pełnym wyposażeniem (w tym 3 lodówki, 1 zamrażarka). Pokoje wieloosobowe.
ZAPISY
Otwarcie zapisów: 16.11.2021 (wtorek), godzina 20:00.
Pierwszeństwo w zapisach mają kursanci i klubowicze, wraz z osobami towarzyszącymi*. Sympatycy i osoby niezwiązane z klubem mogą się zgłaszać, jednak będą wpisani na listę rezerwową, która będzie brana pod uwagę po 25.11.2021.
Do dnia 23.11.2021 będziemy trzymać 10 miejsc zarezerwowanych dla nowych, tegorocznych kursantów- by po I rajdzie mogli zdecydować czy chcą z nami jechać na sylwestra
Jeśli te miejsca nie zostaną wykorzystane, wg kolejności zgłoszeń dostaną się na listę kolejni klubowicze.
Warunkiem wpisania na listę uczestników będzie opłacenie imprezy w ciągu 2 dni od otrzymania informacji wyjazdowej. Nieopłacenie imprezy w terminie oznacza wykreślenie zgłoszenia.
27.11.2021 – koniec przyjmowania wszystkich zgłoszeń. Zamknięcie listy.
Nie uwzględniamy żadnych wyjątków przy zapisach i płatnościach!
Otwarcie zapisów: 16.11.2021 (wtorek), godzina 20:00.
Pierwszeństwo w zapisach mają kursanci i klubowicze, wraz z osobami towarzyszącymi*. Sympatycy i osoby niezwiązane z klubem mogą się zgłaszać, jednak będą wpisani na listę rezerwową, która będzie brana pod uwagę po 25.11.2021.
Do dnia 23.11.2021 będziemy trzymać 10 miejsc zarezerwowanych dla nowych, tegorocznych kursantów- by po I rajdzie mogli zdecydować czy chcą z nami jechać na sylwestra

Warunkiem wpisania na listę uczestników będzie opłacenie imprezy w ciągu 2 dni od otrzymania informacji wyjazdowej. Nieopłacenie imprezy w terminie oznacza wykreślenie zgłoszenia.
27.11.2021 – koniec przyjmowania wszystkich zgłoszeń. Zamknięcie listy.
Nie uwzględniamy żadnych wyjątków przy zapisach i płatnościach!
*osoba towarzysząca – partner/partnerka klubowicza. W przypadku kursantów może być też kolega/koleżanka (nawet tej samej płci
) z którym poczujesz się raźniej w jeszcze nowym towarzystwie.

LIMIT MIEJSC
40 osób.
40 osób.
CENY
W tym roku sylwester kosztuje 190 zł.
Uwaga! Każdy płaci za cały wyjazd i nie ma zwrotów za poszczególne dni nieobecności.
W tym roku sylwester kosztuje 190 zł.
Uwaga! Każdy płaci za cały wyjazd i nie ma zwrotów za poszczególne dni nieobecności.
TRANSPORT
Info wkrótce. Transport pociągiem tam i z powrotem jest opcjonalny i cena za niego będzie podana osobno.
Dobra informacja. Z PKP Piwniczna-Zdrój do Stanicy Harcerskiej jest 3,9 km. Gdy już przejdziemy piechotą ten dystans będziemy mieć łatwy dostęp do pobliskich sklepów. A góry są zaledwie parę kilometrów od Stanicy!
Info wkrótce. Transport pociągiem tam i z powrotem jest opcjonalny i cena za niego będzie podana osobno.
Dobra informacja. Z PKP Piwniczna-Zdrój do Stanicy Harcerskiej jest 3,9 km. Gdy już przejdziemy piechotą ten dystans będziemy mieć łatwy dostęp do pobliskich sklepów. A góry są zaledwie parę kilometrów od Stanicy!

WYŻYWIENIE
Tak jak w poprzednich latach, planujemy wspólne obiadokolacje. Dla tych co nie wiedzą: dzielimy się na 4 ekipy, wspólnie ustalacie co gotujecie i kupujecie produkty. Każda ekipa gotuje dla wszystkich którzy się zgłoszą na wspólne gotowanie, czyli dla około 40 os. Ale każdy gotuje tylko raz
.
Po przyjeździe na miejsce, udamy się do sklepu na zakupy. Zakupy będzie trzeba samodzielnie przenieść, ale nie będzie problemu, żeby dokupić pozostałe rzeczy w następne dni. Jeden ze sklepów jest zaledwie 1 km od Stanicy, drugi – 1,4 km
Link do zapisów na obiady pojawi się w późniejszym terminie. Koszt 10 zł/obiad, czyli 40 zł za całość- zbierać będziemy na miejscu w gotówce, także bądźcie przygotowani. Jeśli ktoś jest na specjalnej diecie, lub jest wege to niestety nie możemy zagwarantować że każdy obiad będzie Wam pasował- wszystko zależy co ustali dana ekipa- więc oczywiście nie ma przymusu brania udziału we wspólnym gotowaniu. Ale zachęcamy.
Na szczęście na miejscu będą 3 lodówki. Priorytetowe są produkty na wspólne obiady.
Tak jak w poprzednich latach, planujemy wspólne obiadokolacje. Dla tych co nie wiedzą: dzielimy się na 4 ekipy, wspólnie ustalacie co gotujecie i kupujecie produkty. Każda ekipa gotuje dla wszystkich którzy się zgłoszą na wspólne gotowanie, czyli dla około 40 os. Ale każdy gotuje tylko raz

Po przyjeździe na miejsce, udamy się do sklepu na zakupy. Zakupy będzie trzeba samodzielnie przenieść, ale nie będzie problemu, żeby dokupić pozostałe rzeczy w następne dni. Jeden ze sklepów jest zaledwie 1 km od Stanicy, drugi – 1,4 km

Link do zapisów na obiady pojawi się w późniejszym terminie. Koszt 10 zł/obiad, czyli 40 zł za całość- zbierać będziemy na miejscu w gotówce, także bądźcie przygotowani. Jeśli ktoś jest na specjalnej diecie, lub jest wege to niestety nie możemy zagwarantować że każdy obiad będzie Wam pasował- wszystko zależy co ustali dana ekipa- więc oczywiście nie ma przymusu brania udziału we wspólnym gotowaniu. Ale zachęcamy.
Na szczęście na miejscu będą 3 lodówki. Priorytetowe są produkty na wspólne obiady.
EKWIPUNEK
1. Duży plecak turystyczny
2. Mały plecak na codzienne wycieczki
3. Wygodne buty trekkingowe
4. Długie spodnie/ocieplacze na wędrówki
5. Spodnie wodoodporne na wędrówki
6. Ciepła bluza/polar
7. Czapka
8. Szalik
9. Rękawiczki
10. Termos
11. Kurtka
12. Kijki trekkingowe jak ktoś lubi
13. Jabłuszka do zjeżdżania
14. Stuptuty (chyba że mamy spodnie z fartuchami…)
15. Raczej grubsze skarpetki, najlepiej narciarskie
16. Śpiwór
17. Spodnie na zmianę do schroniska
18. Bielizna
19. Koszulki na wyprawy
20. Dres/pidżama do spania
21. Klapki pod prysznic i do chodzenia po chatce
22. Kosmetyczka – przybory do higieny
23. Ręcznik
24. Prywatna apteczka (np. plastry, leki)
25. Stalowy/plastikowy kubek (najlepiej gdakkowy)
26. Widelec, łyżka, nożyk lub niezbędnik
27. Latarka/czołówka koniecznie!!!
28. Portfel
29. Dokumenty: legitymacja, dowód
30. Komórka + ładowarka
31. Gitara, harmonijka, lub inny sprzęt grający oraz śpiewnik (najlepiej gdakkowy)!
32. Planszówki lub karty dla umilenia wieczorów
33. PRZEBRANIE SYLWESTROWE w temacie ,,Życie na zamku”!
1. Duży plecak turystyczny
2. Mały plecak na codzienne wycieczki
3. Wygodne buty trekkingowe
4. Długie spodnie/ocieplacze na wędrówki
5. Spodnie wodoodporne na wędrówki
6. Ciepła bluza/polar
7. Czapka
8. Szalik
9. Rękawiczki
10. Termos
11. Kurtka
12. Kijki trekkingowe jak ktoś lubi
13. Jabłuszka do zjeżdżania
14. Stuptuty (chyba że mamy spodnie z fartuchami…)
15. Raczej grubsze skarpetki, najlepiej narciarskie
16. Śpiwór
17. Spodnie na zmianę do schroniska
18. Bielizna
19. Koszulki na wyprawy
20. Dres/pidżama do spania
21. Klapki pod prysznic i do chodzenia po chatce
22. Kosmetyczka – przybory do higieny
23. Ręcznik
24. Prywatna apteczka (np. plastry, leki)
25. Stalowy/plastikowy kubek (najlepiej gdakkowy)
26. Widelec, łyżka, nożyk lub niezbędnik
27. Latarka/czołówka koniecznie!!!
28. Portfel
29. Dokumenty: legitymacja, dowód
30. Komórka + ładowarka
31. Gitara, harmonijka, lub inny sprzęt grający oraz śpiewnik (najlepiej gdakkowy)!
32. Planszówki lub karty dla umilenia wieczorów
33. PRZEBRANIE SYLWESTROWE w temacie ,,Życie na zamku”!
Organizator nie zapewnia ubezpieczenia, każdy uczestnik bierze udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.
KONTAKT
Masz jakieś pytania? Pisz na: akkgdakki@gmail.com
Masz jakieś pytania? Pisz na: akkgdakki@gmail.com
Lub kontaktuj się z Orgami:
Zarząd AKT GDAKK
Organizator główny: Zygmunt Szefel, tel. 511 254 226
Współorganizatorzy:
Monika Górnowicz
Tomasz Dębski
Julia Wieczorkowska
Łukasz Sojka
Zarząd AKT GDAKK
Organizator główny: Zygmunt Szefel, tel. 511 254 226
Współorganizatorzy:
Monika Górnowicz
Tomasz Dębski
Julia Wieczorkowska
Łukasz Sojka