Serdecznie zapraszamy wszystkich Klubowiczów, Kursantów i Sympatyków na Urodziny GDAKK-a, które odbędą się 02 – 04 czerwca 2023 r., w HBO w Potęgowie! W tym roku sobotnia impreza będzie tematyczna – w hawajskim klimacie (wszelkie kolorowe stroje, kwiaty, itp. mile widziane ;))
Kiedy?
2-4 czerwca 2023 r. (piątek-niedziela).
Gdzie?
Harcerska Baza Obozowa w Potęgowie. Uwaga! Potęgowo koło Linii a nie to przy SKM
Adres:
HBO Potęgowo nad Jez. Czarnym
84-223 Linia
Zapisy
Zapisy rozpoczniemy w sobotę 13 maja o godzinie 20:00 poprzez formularz.
Wyposażenie
Do naszej dyspozycji będą:
- domki,
- pokoje,
- praktycznie nieograniczona ilość miejsca na namioty, cały ośrodek dostępny dla naszej grupy,
- parking dla pojazdów,
- boisko do siatkówki,
- miejsce ogniskowe,
- drewno do ogniska,
- świetlica,
- stołówka,
- kajaki,
- łódka żaglowa,
- dostęp do sanitariatów.
Brak dodatkowych opłat, poza podanymi niżej cenami. Brak dostępu do kuchni dla uczestników. W przypadku chęci noclegu w namiocie trzeba mieć swój namiot (ośrodek nie dysponuje namiotami do wypożyczenia).
Noclegi i ceny:
Dla cen noclegów oraz opłaty organizacyjnej obowiązują zniżki (zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, chcielibyśmy wyróżnić zniżką wszystkie osoby, które w ostatnim czasie są aktywne w Klubie). Obowiązuje również zniżka dla dzieci poniżej 10 roku życia w wysokości 50%. A dzieci poniżej 5 roku życia będą bawić się z nami za darmo.
Miejsca w pokojach i domkach są ograniczone – w formularzu zapisów spytamy o Wasze preferencje i o to z kim chcielibyście dzielić pomieszczenie. Jednak nie gwarantujemy że uda się wszystkich rozlokować wedle życzenia. Za to każdy swój namiot gdzieś na pewno zmieści. Namioty można rozbijać na terenie całego ośrodka (w granicach rozsądku; nie na miejscu ogniskowym itp.)
Opłata organizacyjna
Każdy uczestnik, bez względu na to ile nocy spędza w ośrodku, bądź też przyjeżdża do nas tylko na jeden dzień i nie nocuje, zobowiązany jest uiścić opłatę na koszty organizacyjne.
W opłacie zawarte będą:
- ciepły posiłek w sobotę wieczorem (dostępna wersja mięsna oraz wersja wege – do wyboru w formularzu),
- tort i szampan,
- kiełbaski i chleb na ognisko, kawa, herbata itp.,
- pamiątkowa koszulka (UWAGA! należy zapisać się oraz zapłacić wystarczająco szybko – PŁATNOŚĆ NAJPÓŹNIEJ DO KOŃCA DNIA 24.05, abyśmy zdążyli uwzględnić odpowiednie koszulki w zamówieniu!),
- koszty związane z atrakcjami,
- nagrody.
Każda osoba po zgłoszeniu poprzez formularz dostanie maila z potwierdzeniem i podsumowaniem kosztów do zapłaty. Maile będą wysyłane ręcznie więc prosimy o cierpliwość.
W przypadku trudnej sytuacji finansowej, prosimy o informację – postaramy się coś wymyślić tak żeby wszyscy zainteresowani mogli się pojawić na tym wydarzeniu
Regulamin
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem Imprezy oraz informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
Organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia. Każdy uczestnik bierze udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
Organizatorzy
- Joanna Kowalska-Potok,
- Barbara Duda,
- Anna Tomaszek-Szulc,
- Mariusz Firszt,
- Zygmunt Szefel.
Kontakt
- akkgdakki@gmail.com,
- fb AKT GDAKK,
- Asia lub pozostałe osoby z Zarządu.